توییتر

مقدمه

اگر با سرویس توییتر آشنایی دارید که هیچی ولی اگر ندارید اینجا رو بخونید.

من هم توییتری شدم!

یه چند وقتی بود که می خواستم تو توییتر ثبت نام کنم، هر دفعه یه مشکلی پیش میومد و من رو بیخیال می کرد تا این که یکی دو روز پیش تونستم توش ثبت نام کنم. فکر می کنم که یکم دیر شروع کردم. به هر حال این اکانت منه :

دو افزونه برای آپ کردن توییتر

برنامه ها و افزونه های زیادی برای فرستادن پست به توییتر ساخته شدند. من خودم از دو افزونه فایرفاکس استفاده می کنم :

Twitter Bar: با این افزونه میتونید از طریق آدرس بار توییت کنید! شما متن مورد نظرتون رو توی آدرس بار می نویسید و با زدن دکمه + که در انتهای آدرس بار قرار داره، اون رو به توییتر می فرستید. مقدار حروف باقی مونده رو هم میتونید از کنار دکمه ی + ببینید. از این راه ساده تر هم وجود داره ؟!

Twitter Fox: با این افزونه هم میتونید توییت کنید و هم میتونید توییت های دوستانتون رو بخونید.

توصیه می کنم که هر دوی این افزونه ها رو امتحان کنید.

ارسال به : Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

برچسب‌ها: , , , , , ,

2 پاسخ to “توییتر”

  1. عباس ترکان Says:

    تبریک میگم توییتری شدنت رو !
    در جواب آرمان : من 100تا وبلاگ تو بلاگها درست کردم ولی نتوستم تو هیچکدومش وارد بشم،میگفت رمزت اشتباهه !
    هیچ جا وردپرس دات کام نمیشه
    کازر : ممنون ! در مورد بلاگها باید بگم من الان دو تا وبلاگ توش ساختم و هیچ مشکلی هم باهاش نداشتم تا الان . ایشالله تا عید اگه وقت کردم مهاجرت میکنم .

  2. آرمان Says:

    کاملن جدی میگم،وبلاگ خیلی خوبی داری ولی شک دارم نیازهات توی وردپرس.کام رفع شه.
    بیا به بلاگها.
    کازر : نظر لطفتونه . فکر میکنم که هنوز خیلی زمان و تجربه لازمه تا وبلاگم به سطح مطلوب برسه . در مورد بلاگها هم باید با چند نفر مشورت کنم . تازه همین دیشب از طریق وبلاگ شما با بلاگها آشنا شدم . اگر مهاجرت کردم حتما خبرش رو به شما میدم .

پاسخی بگذارید

