حمایت از خوراک و خوراک خوانی

فکر کنم بین کاربر های ایرانی درصد کمی با خوراک و خوراک خوانی آشنایی داشته باشند . با این حال ، سرعت اینترنت تو ایران پایینه و هزینه اش هم بالاست . خوب ، ما میتونیم از فید استفاده کنیم تا از این سرعت پایین و هزینه ی بالا خلاص بشیم . درباره ی فید ( یا خوراک ) تو اینجا با بیانی ساده توضیح دادم که توصیه میکنم بخونید . حالا من برای وبلاگم به منظور تشویق کاربرها و معررفی فید به اون ها لوگویی رو طراحی کردم  که پایین همین پست میتونید پیداش کنید . شما با اضافه کردن این لوگو ( یا هر لوگویی دیگر ) به جایی از وبلاگتون ( که معمولا زیر هر پست یا بالای نظرات قرار میگیره ) میتونید به افزایش تعداد مشتکین وبلاگتون کمک کنید و فرهنگ خوراک خوانی رو هم تو جامعه ی وبگرد ها جا بندازید . یادتون باشه برای استفاده از این لوگو هیچ احتیاجی به ذکر نام منبع ندارید .

» این پست در پی کامنتی که جناب عباس ترکان در اینجا دادند ایجاد شده است .

» دوست خوبم وب 3 ، دکمه های بوکمارک اشتراکی رو برای جامعه ی وبلاگستان فارسی در اینجا به اشتراک گذاشته اند . من استفاده از این دکمه ها رو به شما توصیه میکنم .

ارسال به : Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

مشترک خوراک ما شوید !

اطلاعات بيشتر در مورد خوراک :: راهنماي اشتراک

برچسب‌ها: , , , ,

پاسخی بگذارید

